Tesla Owners Club Nederland en Jedlix bundelen de krachten om slim laden te versnellen.

Tesla Owners Club Nederland (TOC NL), de officiële Nederlandse Tesla-rijders club en Jedlix, de leidende slim laden dienstverlener gaan een samenwerking aan om slim laden verder te versnellen. App en platform van Jedlix maken het voor Tesla-rijders mogelijk om het laden goedkoper en duurzamer te maken.

Om het gebruik van de slim laden nog aantrekkelijker te maken, krijgen gebruikers van Jedlix een gratis premium lidmaatschap bij de Tesla Owners Club ter waarde van 30 euro. Dit komt uiteraard bovenop de huidige besparingen en verdiensten die je kunt opbouwen met de slimme laad app van Jedlix!

De partijen kennen elkaar al vanuit een eerder gezamenlijk artikel over slim laden samen met Tesla Nederland. Voor Tesla Owners Club Nederland was de samenwerking een logische stap. De club vindt het belangrijk om als Tesla-rijders een bijdrage te leveren aan de transitie naar duurzame mobiliteit en energie. De onstuimige groei van elektrisch vervoer en duurzame energie vraagt om slimme laadoplossingen zoals Jedlix die biedt. Veel leden hebben zonnepanelen thuis en kunnen zo bijvoorbeeld op een eenvoudige manier hun eigen zonne-productie beter benutten. Ook verlicht het de pieklast van elektrische auto’s op het net, wat in steeds meer gebieden tot discussies leidt. Voor Jedlix biedt de samenwerking een mooie optie om nog dichter samen te werken met ambassadeurs en pioniers in de Nederlandse Tesla community. Deze mensen zijn enorm waardevol in het testen van nieuwe functionaliteiten en het wegwijs maken van nieuwe gebruikers.

Meer informatie over het lidmaatschap van TOC NL vind je hier. De Jedlix app is gratis te downloaden en werkt voor elke Tesla die thuis kan laden. Binnenkort zullen de partijen ook een gezamenlijke webcast over dit onderwerp publiceren.